Afholdt arbejdsdag

Havneforening afholdt arbejdsdag, den 5 maj.18

Vejret var med os .Høj solskin og ingen vind.Vi havde en hyggelig dag og fik ryddet havnearealet således ,at vi kan gå sommeren i møde,og tage imod sommerens gæster.

Havneforeningen siger TAK til de mange fremmødte,som er medvirkende til, at driftsomkostninger kan holdes på,fornuftigt niveau.Tak for medbragt håndværk og store maskiner,således at opgaverne kunne udføres.

Turbøjer udlagt 16 marts 2018

Turbøjer blev lagt ud den 16 marts 2018 i frisk vind

søndag den 8 oktober havde vi fælles maste nedtag. Startede før solen stod op. Fælles morgenkaffe og grill til frokost.

Hyggelig dag

Hunden i snor

14-07-2017

Så er havnefogedens / skibshunden i snor,så kan det godt blive højvande igen ,uden den svømmer ud på Vestmolen igen.Tak til Steen

Så blev det 1 maj 2017

De fleste er i vandet og vejrudsigten,kan blive bedre,end den aktuelle.

Ballen Havneforening siger god sommer.

Fyn

Tørt med en del sol - blæsende

Mandag den 1. maj 2017.

Udsigt, der gælder til tirsdag morgen, udsendt kl. 05.10

Tørt og klart vejr med sol, der dog stedvis kan være lidt sløret med temp. op mellem 8 og 12 grader køligst ved Østersøen og ud til Storebælt. Vinden bliver jævn til frisk fra øst og sydøst ved kyster op til hård vind og især i eftermiddag med kraftige vindstød, op til kuling. I aften og i nat klart vejr, men i perioder mere skyet. Jævn til frisk vind fra øst og temp. ned mellem 3 og 6 grader.

En august aften på Ballen havn

En sensommer aften den 16.08.2016 på Ballen havn, 19 o C og klokken er 20