Fælles optag 18 oktober 2017

søndag den 8 oktober havde vi fælles maste nedtag. Startede før solen stod op. Fælles morgenkaffe og grill til frokost.

Hyggelig dag

Hunden i snor

14-07-2017

Så er havnefogedens / skibshunden i snor,så kan det godt blive højvande igen ,uden den svømmer ud på Vestmolen igen.Tak til Steen

Sankt Hans på havnen

Fra arbejdsdag den 6 maj 2017

Vejret var med os og medlemmerne var repræsenteret i form af stor deltagelse og tak for det.

Der var vanen tro et dejligt fælles morgen/ frokostbord og en skøn stemning.

Der blev malet klubhus og legetårn.Der blev sat nye gynger op.Der blev stynet buske og træer.Blomster blev sat og purløg til æggekagen.Et flethegn kom op.Stativer blev ryddet af vejen.Der blev anlagt græsplæne.Broerne blev renset.Der blev ryddet op på pladsen.Der kom nye borde bænkesæt .Der blev repareret og sat lys op på havnen.Klubhuset fik pudset vinduer...ja alt i alt kan vi som sædvanlig, nyde en pæn og ryddet havn,ved fælles hjælp.

Så blev det 1 maj 2017

De fleste er i vandet og vejrudsigten,kan blive bedre,end den aktuelle.

Ballen Havneforening siger god sommer.

Fyn

Tørt med en del sol - blæsende

Mandag den 1. maj 2017.

Udsigt, der gælder til tirsdag morgen, udsendt kl. 05.10

Tørt og klart vejr med sol, der dog stedvis kan være lidt sløret med temp. op mellem 8 og 12 grader køligst ved Østersøen og ud til Storebælt. Vinden bliver jævn til frisk fra øst og sydøst ved kyster op til hård vind og især i eftermiddag med kraftige vindstød, op til kuling. I aften og i nat klart vejr, men i perioder mere skyet. Jævn til frisk vind fra øst og temp. ned mellem 3 og 6 grader.

En august aften på Ballen havn

En sensommer aften den 16.08.2016 på Ballen havn, 19 o C og klokken er 20